دکتر دهقانی میهمان برنامه "متن حاشیه"

دکتر دهقانی میهمان برنامه "متن حاشیه"

دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی مهمان امشب برنامه"متن حاشیه" است.

برنامه «متن، حاشیه» با موضوع تحولات منطقه سه شنبه (۲۳ آبان ماه) ساعت 19:30روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد. این برنامه امشب میزبان دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس وحسین شیخ الاسلام، معاون سابق وزیر امور خارجه خواهد بود که به بررسی تحولات غرب آسیا و همچنین تحولات لبنان می پردازند.

 

خبرگزاری شبستان: عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت با بیان اینکه اگر رژیم اشغالگر قدس به لبنان حمله کند شکست دیگری را در کارنامه اش رقم خواهد زد، گفت: سیاست رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی بی ثبات کردن اوضاع در کشورهای حوزه مقاومت است.

کمال دهقانی، عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد تبعات حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به لبنان به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: برنامه و استراتژی رژیم اشغالگر قدس و عربستان سعودی همواره حمایت از گروههای تروریستی و بی ثبات کردن کشورهای حوزه مقاومت بوده است.

 

وی اظهار داشت: آنچه در عراق سوریه و لبنان اتفاق افتاد نشان از این نوع سیاست عربستان و همچنین رژیم اشغالگر قدس داشت و هدفشان نیز این است که امنیت را در کشورهای حوزه مقاومت از بین ببرند چرا که این کشورها همواره در مقابل ظلم و ستم رژیم صهیونیستی و تجاوزات این رژیم ایستاده اند.

 

دهقانی تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی این اشتباه را مرتکب شود که به لبنان حمله کند باز شکست دیگری به کارنامه شکست هایش در لبنان و غزه اضافه می کند. بدون تردید اگر حمله ای صورت گیرد پاسخ کوبنده ای از سوی حزب الله و مقاومت به این رژیم داده می شود.

 

این عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت تصریح کرد: هر موقع رژیم صهیونیستی به لبنان حمله کرده است این موضوع باعث اتحاد و انسجام گروههای مختلف در لبنان و همچنین همراهی مردم در کشورهای عربی به آنها شده است.