همه آمریکایی‌ها در سراسر دنیا احساس ناامنی خواهند کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن محکوم کردن ترور سردار شهید سلیمانی گفت: اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی در کشور عراق که مردم آن امنیت خود را مدیون مجاهدت های وی هستند، بسیار احمقانه بود و به زودی تبعات آن را لمس خواهد کرد.

کمال دهقانی فیروزآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی که منجر به شهادت وی و یارانش شد، گفت: کمترین تبعاتی که به موجب این اقدام منتطر آمریکا است این خواهد بود که تمام آمریکایی ها در تمامی دنیا احساس ناامنی خواهند کرد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا با دستور ترور سردار سلیمانی اقدام احمقانه ای را صورت داد و هم اکنون در برابر تمام افکار عمومی جهان قرار گرفته است چرا که حاج قاسم را همه دنیا می شناختند که با افراط گرایی مذهبی اعم از تکفیری، وهابی، داعش، جیش النصره و همه تروریست های شناسنامه دار دنیا مبارزه می کرد.

وی ادامه داد: اقدام آمریکا آنجایی احمقانه تر جلوه می دهد که درست در جایی اقدام به ترور سردار رشید اسلام می کند که ملت آن ناامنی را با گوشت و پوست خود بیش از 15 سال تجربه کردند و امنیت به دست آمده بعد از داعش را مدیون سردار قاسم سلیمانی هستند.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: اکنون خاورمیانه رکن قوی خود را که باعث امنیت و مبارزه با تروریسم شده بود از دست داده است.

عضو فراکسیون امید اضافه کرد: احساس ناامنی در آمریکایی ها به قدری قوی خواهد بود که در آینده نزدیک از منطقه فرار خواهند کرد و بعید است دیگر خواب راحتی در کشورهای حوزه مقاومت داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: صحنه عراق دیگر صحنه ای برای جولان آمریکا نخواهد بود و خون به ناحق ریخته شده حاج قاسم سلیمانی که پیش چشم همه ایرانیان و ملت جهان اسلام یک قهرمان واقعی برای مبارزه با تروریسم بود هدر نمی رود؛ آمریکا هزینه سنگینی برای خون ارزشمندی که ریخته شد می پردازد.