جوابیه روابط عمومی نماینده تفت و میبد در پی عدم حضور چند خبرنگار در نشست خبری

جوابیه روابط عمومی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در پی عدم حضور چند خبرنگار در نشست خبری

بسمه تعالی
باسلام و درود خدمت مردم عزیز میبد
تصویب منطقه ویژه اقتصادی میبد تحولی امیدبخش در تاریخ این شهرستان بود که با تلاش های زیاد نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی محقق شد، پس از آنکه در مرتبه قبل این لایحه با ایراد شورای نگهبان مواجه شد و نیاز به اصلاح و رفع ایرادهای شورای نگهبان داشت، دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی با پیگیری های مختلف از رئیس جمهور و مجلس طرح جدید را تدوین کرده و این طرح هفته گذشته در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. جهت اعلام این خبر خوش که نقطه عطفی در اقتصاد میبد به حساب می آید بر آن شدیم تا نشست خبری برگزار و آن را از طریق خبرنگاران اعلام کنیم و با تأیید آن توسط شورای نگهبان آن را در میبد جشن بگیریم.
طبق تماس تلفنی از همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان شبکه های مجازی شهرستان میبد جهت حضور در این نشست دعوت شد که با حضور غالب خبرنگاران شهرستان همراه شد و چند نفری به دلایلی حضور نیافتند که برخی از آنها هنگام دعوت از عدم حضورشان در استان و طبیعتاً عدم حضور در نشست خبر دادند.
ضمن تشکر از حضور خبرنگارانی که ارج نهاده و بر اساس عمل به رسالت مردمی بودن و انعکاس بی طرفانه اخبار حضور یافتند مزید استحضار است، نماینده تفت و میبد در طول دوره نمایندگی جلسات متعددی را با خبرنگاران برگزار کرده است، دو نشست خبری در میبد، دو نشست خبری در تفت و دو نشست با اصحاب رسانه استان یزد از جمله این موارد بوده که می توان گفت بالاترین میزان برگزاری نشست خبری را در بین نمایندگان استان داشته و همواره سعی در تعامل با خبرنگاران به عنوان رکن چهارم دموکراسی داشته است.
دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی به عنوان نماینده مردم شریف تفت و میبد، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی، رئیس فراکسیون مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و رئیس مجمع نمایندگان استان یزد صدها مصاحبه و گفت و گوی خبری و نشست مطبوعاتی داشته است.
زمان تبلیغات انتخابات مجلس از 24 بهمن ماه خواهد بود و نماینده مردم هم در صورت ثبت نام تابع قوانین خواهد بود، از این رو برگزاری این نشست در فاصله چند روز قبل از ثبت نام در انتخابات دلیلی بر تبلیغ زودهنگام نمی شود؛ چراکه تبلیغات کاندیداها بازه زمانی خاص خود را دارد.
این در حالی است که دکتر دهقانی در حال حاضر تا خرداد ماه نماینده قانونی مردم می باشند و این نشست صرفاً جهت اعلام خبر خوش، گزارش چند اقدام اخیر و پاسخ به سوالات خبرنگاران برگزار شد و در صورت کاندیداتوری در زمان تبلیغات انتخاباتی گزارش کامل و جامع اقدامات نماینده تفت و میبد به همراه مستندات ارائه می شود.
اعتماد مردم به رسانه ها، نتیجه صداقت گفتار آنهاست.
باتشکر
روابط عمومی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی