وام اشتغال روستایی، بیمه زیلوبافان و ساخت بیمارستان سرطان

از تلاش برای تداوم وام اشتغال پایدار روستایی و حل مشکل بیمه زیلوبافان میبد تا ساخت بیمارستان سرطان یزد محور سخنان دکتر دهقانی در نشست اقتصاد مقاومتی استان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی (۱۴/شهریور/۹۸)

نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در نشست اقتصادی مقاومتی استان یزد که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد ضمن تبریک هفته تعاون و تقدیر از تلاش های این وزارت خانه، گفت: بیشترین روستای استان در شهرستان تفت قرار دارد و انتظار داریم اعطای وام اشتغال روستایی تداوم یابد و مشکلات احتمالی رفع شود.

دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی به کسب عنوان برتر تعاونی زیلوبافان میبد در بین تعاونی های استان اشاره کرد و گفت: میبد اکنون به عنوان شهر جهانی زیلو شناخته می شود و این به واسطه تلاش استادکاران و افرادی بوده که مجاهدانه در این زمینه تلاش کردند.

وی ادامه داد: حدود ۲۰۰ فعال زیلو میبد مشکل بیمه دارند و از وزیر تعاون تقاضا دارم مشکل بیمه زیلوبافان میبد را مورد عنایت خود قرار دهند.

رئیس مجمع نمایندگان استان در بخش دیگری از سخنان خود به ساخت بیمارستان ۱۵۰ تخت‌خوابی سرطانی استان یزد اشاره کرد و گفت: قول ساخت این بیمارستان به مردم استان یزد داده شده و در نامه ای نظر مجمع نمایندگان را به وزارت خانه اعلام کردم و امیدوارم این موضوع را نیز مورد عنایت خود قرار دهید.